Maarten Mechelen – 2650+ leads voor nieuwbouwproject in Mechelen

Leadgeneratie en social media beheer voor een nieuwbouwproject van Ciril in Mechelen

Klant: Ciril
Sector: Real Estate

De Klant

Maarten Mechelen is een nieuwbouwproject van Ciril.. Zeven gebouwen met elk een eigen woonkarakter, verbonden door dezelfde materialen, gelegen aan een nieuw park en een groene leefstraat. Maarten voorziet 74 appartementen, 21 huizen, een hotel met ongeveer 100 kamers en commercieel vastgoed voor winkels en kantoorruimtes. Als kers op de taart voorzien ze een ondergrondse parking met ongeveer 190 plaatsen. Op slechts 500 meter van het stadscentrum, 5 minuten van het treinstation en een vlotte verbinding met steden zoals Antwerpen, Leuven, Gent en Brussel. De Financial Times beschouwt Mechelen als een van de top 10 Europese steden van de toekomst. Klinkt als een mooie kans voor investeerders.

De Uitdaging

In de eerste plaats moest Maarten bekend worden bij iedereen in en rond Mechelen. Het uiteindelijke doel was om zoveel mogelijk kwalitatieve leads te genereren om het hele vastgoedproject snel te kunnen verkopen.

Onze Oplossing

Via digitale marketing en online advertising versterkten we de bestaande communicatie rond het project en het bijhorende lanceringsevent.

De 3 hoofddoelen binnen de campagnes waren merkbekendheid creëren, inschrijvingen voor het lanceringsevent stimuleren en leads genereren.

De ideale doelgroepen voor dit project waren investeerders, alleenstaanden, jonge koppels en senioren in en rond Mechelen.

Het ultieme doel was het genereren van leads om het nieuwbouwproject te verkopen. We trackten marketing qualified leads in de vorm van nieuwsbrief inschrijvingen, brochure downloads via de website, brochure aanvragen via leadformulieren op facebook en engagement op social media. Sales qualified leads trackten we in de vorm van contactopnames via contactformulieren op de website, contactopnames via directe e-mail, contactopnames via telefoon, leadformulieren via remarketing advertenties en inschrijvingen voor het lanceringsevent. In samenwerking met de projectmanager maakten we een video om het unieke concept van de deelparking bij Maarten te promoten.

Het Resultaat

Onze inspanningen reikten van websiteverkeer, naar inschrijvingen voor het lanceringsevent tot engagement op social media posts. We zorgden er ook voor dat Maarten bovenaan in Google stond voor iedereen in en rond Mechelen die op zoek was naar een nieuw stekje. Aan de hand van Facebook ads, Instagram ads, Google ads en de projectwebsite genereerden we de nodige leads om de 7 gebouwen van dit nieuwbouwproject te verkopen.

650+ Sales Qualified Lead
2000+ Marketing Qualified Leads

Bezoek hun website: https://maartenmechelen.be/