Hendrik 1 – 1150+ leads voor nieuwbouwproject in Vilvoorde

Leadgeneratie en social media beheer voor een nieuwbouwproject van Ciril in Vilvoorde

Klant: Ciril
Sector: Real Estate

De Klant

Hendrik 1 is een vastgoedproject te Vilvoorde door Ciril. 100 appartementen verspreid over 3 gebouwen rond een groen park, dat is Hendrik I. De studio’s en appartementen – variërend van 1-, 2- tot 3-slaapkamerappartementen – hebben verschillende oppervlaktes. Door bewust te kiezen voor doorgedreven isolatie, goede luchtdichtheid, lage temperatuurverwarming en balansventilatie scoort Hendrik I op energetisch vlak beter dan de huidige energienormen. Dat garandeert niet alleen een lage energierekening, maar ook een hoge waarde bij herverkoop. Ciril biedt dankzij die variatie een aantrekkelijke woonoplossingen voor senioren, jonge starters, tweeverdieners of investeerders en dat aan betaalbare prijzen.

Hendrik1 logo

De Uitdaging

Hendrik 1 was al gekend in de regio, maar de totale site bestaat uit verschillende gebouwen en fasen. Ciril schakelde onze hulp in bij fase 4 en 5 van het project. Het uiteindelijke doel was om zoveel mogelijk kwalitatieve leads te genereren om het hele vastgoedproject snel te kunnen verkopen.

Onze Oplossing

Via digitale marketing en online advertising versterkten we de offline communicatie rond het project en het bijhorende lanceringsevent.

Aangezien Hendrik 1 al een tijdje in de running was, had het vastgoedproject al naam gemaakt in en rond Vilvoorde. Hierdoor konden we ons 100% focussen op het genereren van zoveel mogelijk kwalitatieve leads.

De ideale doelgroepen voor dit project waren senioren, jonge starters, koppels en investeerders in en rond Vilvoorde.

We richtten ons op het genereren van sales qualified leads via Facebook, Instagram en Google Ads en trackten contactopnames via de projectwebsite.

Via verschillende methoden, zoals het stellen van extra controlevragen, verhoogden we de kwaliteit van de leads zodat de makelaars hun tijd zo efficiënt mogelijk konden besteden.

Het Resultaat

Met behulp van Facebook advertenties, Instagram advertenties, Google advertenties en de project website genereerden we de nodige leads om de 2 resterende gebouwen van dit vastgoedproject te verkopen.

We zetten verschillende kanalen in om het websiteverkeer te verhogen, mensen op de hoogte te houden van de ontwikkeling van het project via een constante stroom aan social media posts en uiteindelijk meer leads te genereren. We zorgden er ook voor dat Hendrik 1 bovenaan stond in Google voor iedereen in en rond Vilvoorde die op zoek is naar een nieuwbouwappartement in die regio.

✅ 1150+ Sales Qualified Leads

Bezoek hun website: