ISPW, oftewel International Social Pharmacy Workshop, is een 2-jaarlijks apothekerscongres. Elke 2 jaar komen wetenschappers van over de hele wereld bij elkaar. Tijdens hun congres, dat 4 dagen duurt, focussen ze op de psychosociale aspecten van medicatiegebruik.
De KU Leuven werd uitgekozen om in 2018 het congres in België door te laten gaan. Het team achter ISPW2018 klopte bij Root aan voor:
- De branding van ISPW2018
- Huisstijl en logo
- Uitnodigingen
- Kaft congresboekje
- E-mail templates
- Een website voor het congres die
- Eenvoudig te beheren is door het team zelf, zowel voor, tijdens als na het congres
- In de fris ontworpen huisstijl past
- Alle informatie over het event omvatte
- Een ticketverkoopsysteem ingebouwd in de website
- Een stukje online marketingadvies, voornamelijk e-mailmarketing
De kennismakingsgesprekken verliepen erg vlot, waardoor we snel tot een volledige branding en ook de live website kwamen.