Ezeldijk – 3300+ leads voor nieuwbouwproject in Diest
Leadgeneratie en social media beheer voor een nieuwbouwproject van Ciril in Diest
De Klant
Ezeldijk is een vastgoedproject in Diest van Ciril. Het volledige project bestaat uit 5 afzonderlijke gebouwen, met een combinatie van verschillende types appartementen en woningen. Omgeven door groen en grenzend aan de Demer in Diest, maar toch dicht bij het stadscentrum.
Ezeldijk is een interessante investering dankzij haar middeleeuwse charme, trendy boetiekjes en restaurants. Diest heeft ook een vlotte verbinding met steden als Leuven, Hasselt, Brussel en Antwerpen.
De Uitdaging
In de eerste plaats moest Ezeldijk bekend worden bij iedereen in en rond Diest. Het uiteindelijke doel was om zoveel mogelijk kwalitatieve leads te genereren om het hele vastgoedproject snel te kunnen verkopen.
Ezeldijk was al enigszins bekend in de regio, maar de volledige site bestond eigenlijk uit meerdere gebouwen en fases. Toen we in contact kwamen met Ciril voor Ezeldijk, stonden er nog vier fases op de planning. Elke fase had zijn eigen identiteit, charme en doelpubliek, waardoor de site nog meer diversiteit zou krijgen.
Onze Oplossing
Via digitale marketing en online advertising versterkten we de bestaande communicatie rond het project en het bijhorende lanceringsevent.
De 3 hoofddoelen binnen de campagnes waren merkbekendheid creëren, inschrijvingen voor het lanceringsevent stimuleren en leads genereren.
De ideale doelgroepen voor dit project waren investeerders, koppels en senioren in en rond Diest.
Het ultieme doel was het genereren van leads om het nieuwbouwproject te verkopen. We trackten marketing qualified leads in de vorm van nieuwsbrief inschrijvingen, brochure downloads via de website, brochure aanvragen via leadformulieren op facebook en engagement op social media. Sales qualified leads trackten we in de vorm van contactopnames via contactformulieren op de website, contactopnames via directe e-mail, contactopnames via telefoon, leadformulieren via remarketing advertenties en inschrijvingen voor het lanceringsevent.
Het Resultaat
Onze inspanningen reikten van websiteverkeer, naar inschrijvingen voor het lanceringsevent tot engagement op social media posts. We zorgden er ook voor dat Ezeldijk bovenaan in Google stond voor iedereen in en rond Diest die op zoek was naar een nieuw stekje. Aan de hand van Facebook ads, Instagram ads, Google ads en de projectwebsite genereerden we de nodige leads om de 5 gebouwen van dit nieuwbouwproject te verkopen.
1800+ Sales Qualified Leads
1500+ Marketing Qualified Leads