De Bonnefant – 3200+ leads voor nieuwbouwproject in Hasselt

Leadgeneratie , social media beheer en een nieuwe landingspagina voor een nieuwproject van Ciril in Hasselt

Klant: Ciril
Sector: Real Estate

De Klant

De Bonnefant is een luxe vastgoedproject in Hasselt van projectontwikkelaar Ciril. Het project bouwt nieuwe wooneenheden met hoogwaardige milieuvriendelijke afwerking.

Bonnefant logo

De Uitdaging

De Bonnefant moest in de eerste plaats bekend worden bij iedereen in en rond Hasselt. Het uiteindelijke doel was om zoveel mogelijk kwalitatieve leads te genereren om alle nieuwbouwappartementen in dit vastgoedproject zo snel mogelijk te verkopen.
Ciril had al een sterke basis gelegd dankzij hun projectwebsite en enkele eerste testcampagnes met digitale marketing en leadgeneratie. Ciril riep ons te hulp omdat ze ontevreden waren met de resultaten van hun testcampagnes. Ons doel is om zowel de kwaliteit van de leads als het totale aantal vastgoed leads voor De Bonnefant te verhogen.

Onze Oplossing

Door de lage kwaliteit van hun leads verloren de makelaars veel tijd met niet kwalitatieve leads op te volgen. Door verschillende methodes zoals het stellen van extra controlevragen, verhoogden we de kwaliteit van de leads zodat de makelaars hun tijd zo efficiënt mogelijk konden spenderen. Ons team stelde een uitgebreide strategie voor die bestond uit het creëren van een VideoAsk voor de website, een landingspagina en een reeks video’s voor opendeurevenementen. Een VideoAsk is een interactieve video, met vragen en enquêtes op voor op je website. We hebben een reeks video’s opgenomen en opgezet om de bezoekers door het concept van De Bonnefant te leiden. Aan het einde van elke video kunnen bezoekers een onderwerp of vraag selecteren die meer gedetailleerde informatie geeft over het onderwerp naar keuze. We gebruikten een mix van Facebook Ads, Instagram Ads en Google Ads als kanalen om leads te genereren en hielden potentiële kopers op de hoogte van het bouwproces via social media posts.

Het Resultaat

Onze inspanningen resulteerden in een aanzienlijke toename van het websiteverkeer en een mooie instroom aan leads. Door een combinatie van verschillende digitale kanalen konden we zoveel mogelijk mensen in en rond Hasselt informeren over het project De Bonnefant, wat uiteindelijk leidde tot een succesvolle verkoop.

✅ 2200+ Marketing Qualified Leads
✅ 1000+ Sales Qualified Leads

Bezoek hun website: https://www.debonnefant.be/