Auguste – 2400+ leads voor nieuwbouwproject in Brussel

Leadgeneratie en social media beheer voor een nieuwbouwproject van Ciril in Brussel

Klant: Ciril
Sector: Real Estate

De Klant

Auguste is een vastgoedproject in Brussel van Ciril. Het project combineert de levendige aantrekkingskracht van Brussel met het rustige gevoel van wonen in een leuke buurt. De appartementen zijn gericht op duurzaamheid en het welzijn van de bewoner door het gebruik van grote ramen die veel licht binnen laten.

Logo Auguste

De Uitdaging

Het promoten van de lancering van het Auguste vastgoedproject in Schaarbeek & omgeving in het Nederlands, Engels en Frans. De focus lag op het genereren van marketing qualified leads door brochuredownloads en sales qualified leads via lead formulieren en contactopnames via de website.

Onze Oplossing

Aangezien het project gericht was op een meertalig publiek in Brussel, waar Nederlands, Frans en Engels prominent aanwezig zijn, wisten we dat Facebook-advertenties een effectieve manier zou zijn om potentiële kopers te bereiken.

Ons team creëerde specifieke campagnes in het Nederlands, Engels en Frans, gericht op mensen in Brussel en omgeving. Naast de lokale bevolking richtten we ons ook op expats die in Brussel wonen, aangezien de stad een populaire bestemming is voor expats. We gebruikten verschillende advertentieformaten om verkeer naar onze website te trekken, genereerden marketing qualified leads via brochuredownloads en stimuleerden de verkoop met remarketing advertenties via leadformulieren. De campagnes waren ontworpen om potentiële kopers in de verschillende stadia van het kooptraject aan te spreken.

Het Resultaat

Dankzij onze inspanningen was de lancering van het Auguste-project een succes. Door zowel de lokale bevolking als expats te bereiken, konden we een aanzienlijk aantal leads voor het Auguste-project genereren en zo de de ontwikkelaars helpen hun doelen te behalen.

400+ Sales Qualified Leads
2000+ Marketing Qualified Leads

Bezoek hun website: