Bier en chocolade
Werner Callebaut heeft met zijn concept Bierolade een gat in de markt gevonden. Hij combineert de smaken van bier en chocolade op magische wijze via tastings, maar ook citytrips, brewery tours en bierwandelingen. Het klinkt misschien vreemd in de oren, maar geloof ons.. De combinatie werkt! (Dat heeft het nodige research ons geleerd)
Een vroege klant
In de vroege uren van Bierolade kwam Werner naar Root Agency voor zijn logo, huisstijl en een landingspagina in 2 talen. Het verhaal van bier- en chocolade werd namelijk snel over de ganse wereld opgepikt. Communicatie in het Engels was dus een must!
Online verdergroeien
Bierolade groeide in 2017 en 2018 stevig verder. Vanzelfsprekend dus dat het online verhaal meegroeide. Hoog tijd om de landingspagina uit te breiden tot een smakelijke website.
Stapsgewijs en met de nodige voorbereiding bouwden we de website van Bierolade. Met het oog op de verschillende persona’s en hun gebruiksgemak kwamen de volgende zaken aan bod:
- Doelgroepbepaling
- Zoekwoordenonderzoek
- Verzamelen van alle content
- Uitbouwen van de meertalige website